13 Mart 2009

Sınırları Kaybetmek

Sınırları derken hani, ülke sınırları vs değil dediğim şey. Kişilik sınırlarından bahsediyorum. Öyleyse niye başlığı o şekilde yazmadım? Bekli beni zamanla tanıyabilecek bir -olmayan- okur çıkar ve cevaplar bunu. Bulana ya da getirene yüz bin lira veriyorum! uf neyse, çok sapmayayım konudan.

Sınırlar demiştim. Mesela ben şu an bu bloga fotoğraf veya resim veya video koymaya kesinlikle karşıyım. Peki ne olacak? Bir süre sonra dediklerimin hepsini koyacağım. Niye? Çünkü öyle olması gerekiyor. Modern zamanda içinde bulunduğumuz an'da kimse tek başına ayakta kalamaz. Kalabilir; eğer yalnız olmayı seçerse. Ancak insanların okuması, izlemesi, sevmesi, nefret etmesi, dikkatini çekmesi gibi şeyler istiyorsa, onlar için çabalıyorsa bu modernizm kisvesi altındaki haltları gerçekleştirmek zorundadır. Burada ben Neyse olarak kendime, bir kaç gerçeği yüzüme vurduğum için sövmek istiyorum. Aferin.

Hiç yorum yok: